اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تهیه ماسک و گان برای اورژانس گیلان و بیمارستان‌ها

رئیس اتاق بازرگانی گیلان از ارسال تجهیزات بهداشتی به گمرک آستارا و اورژانس گیلان برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

تهیه ماسک و گان برای اورژانس گیلان و بیمارستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی تیزهوش تابان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پویش نفس توسط اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به همت فعالان بخش خصوصی برای عبور از بحران کرونا تشکیل‌شده، اظهار کرد: اتاق بازرگانی گیلان نیز مستقلاً اهدافی را برای مقابله با ویروس کرونا در مبادی خروجی مرز ایران و آذربایجان واقع در گمرک آستارا  آغاز کرده است.

وی با بیان این مطلب که تلاش‌های گروه پزشکی و درمانی مستقر در بیمارستان‌های گیلان خاطره ساز خواهد شد، گفت: اتاق بازرگانی گیلان نیز به لحاظ رسالت اجتماعی خود تلاش کرد تا بخش کوچکی از بار سنگین  مشکلات جامعه را عهده‌دار شود و در این راستا تجهیزاتی را تهیه کرد.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به همکاری و همراهی اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی برای تهیه ملزومات پزشکی و بهداشتی افزود: تجهیزات بهداشتی و مراقبتی و پیشگیری ازجمله گان های یکسره، ماسک N95 و دستکش لاتکس تهیه و به اورژانس گیلان تحویل خواهد شد.

به گفته وی، اتاق بازرگانی گیلان در حد توان حتی به برخی بیمارستان‌های گیلان نیز تجهیزات بهداشتی و مراقبتی ازجمله ماسک و گان اهدا خواهد کرد و این کار با حمایت فعالان اقتصادی بخش خصوصی گیلان ادامه خواهد یافت.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده برای مبادی ورودی استان در گمرک مرزی آستارا بیان کرد: برای پاک‌سازی و ضدعفونی محوطه گمرک آستارا و حتی کامیون‌هایی که از ایران به سمت  آذربایجان تردد می‌کنند نیز اقلام بهداشتی و هم محلول‌های ضدعفونی‌کننده آلمانی خریداری و نسبت به پاک‌سازی محوطه گمرک آستارا انجام خواهد شد.

تیزهوش تابان با بیان اینکه اتاق گیلان برای استمرار این اقدام تا بهبودی شرایط همکاری لازم را به سهم خود خواهد داشت، تصریح کرد: انتظار می‌رود با تلاش‌هایی که در حال انجام است هر چه سریع‌تر شاهد سلامتی و بهبودی همه مبتلایان در جهان و کشور باشیم و اقتصاد کشور نیز با آرامش، ثبات و تحرکات اقتصادی پویا و بالنده روبرو باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول